Fireside

By Leslie Parks - Monday, October 18, 2010


Every year we have a bon fire in our backyard.  I usually don't go out there.  It makes me nervous - pointy sticks, flaming marshmallows and kids just do not seem like they go together.  Last night however John talked me into hanging out by the fire.  At first it was all about flaming pointed gooey sticks but then it graduated to poking the fire with long flaming sticks.  Finally we settled on playing charades.  Playing charades was hilarious!  The kids really put on a show.  Lona was extremely animated and used the whole yard to act out her stuff until we could bring her back to the fire light.  Job chose some hard stuff like Benjamin Franklin (which I guessed).  Isaac chose his friend Mike S. but we couldn't guess.  He did the drums, put on the hat and even had the walk but sadly we didn't put it all together.
It was so fun, I'm really going to have to shop for a fire holder thing. 

Hier soir, nous avons un feu dehors.  Nous le faison quelques fois chaque annee.  Normalement, je reste dedans parce que je sousis trop.  Je pense que ce n'est pas un bon idea d'avoir des baton en feu avec guimauves et les enfants ensemble.  Mais les enfants n'ont pas un probleme.  John me demande d'aller dehors avec la familee et je dit d'accord.  Au debut, ils ont manges des guimauves avec des biscuits et chocolat, apres ils ont joues avec des batons dans le feu, et finallement nous avons joues des charades.  C'est amusent de voir les enfants actent des persons et des places.  Nous avons rire toute la nuit.  Je pense que nous avons le faire encore.







  • Share:

You Might Also Like

0 comments