Things I learned in September

By Leslie Parks - Sunday, October 17, 2010





how Lona felt after John ran over her bike with the truck, Comment Lona se senti apres John conduire sur le velo de Lona.


I took this cute little on-line "class" in September. It's called Learn New Things Daily.  Last year I just dabbled in it, wrote down a couple things here and there.  This year I figured if the kids were going back to school, I would too.  Creatively.  This class is great because you purchase it once and then each year you get to participate in it for free.  The idea is to make a book and record all the things you've learned each day during the month of September.  You receive an email each day with a prompt of ideas on making pages for the book and what the teacher has learned over the years in September.  Some of the things I learned were
1. How to cook an expensive steak
2. That Job loves Archery
3. How my kids behave with their Grandma
4. How much I rely on the internet
5. It's important to make time to reconnect with friends
6. I need to realize that expectations do not need to fit with reality
7. I like boots
8. There are not enough rest areas in Montana, I can only drink one cup of coffee.
9. I've always gravited to browns in decore
10. I hate pirated software.

These are just some of the things I learned.  It was interesting reflecting each day on my learning experiences and I realized that I love to learn new things. 

En septembre, j'ai pris une classe par internet.  Pour le classe je fait un livre des choses que j'apprend dans le mois.  Le septembre passee, j'ai pris la classe mais je ne fais pas beaucoup.  J'ecrit quelques mais pas chaque jour.  Cette septembre je fais mieux.  Quelques choses que j'ai apris sont:
1) comment de cuirir une bonne viande
2) Job aime tir a l'arc
3) comment mes enfants ses comportent avec leurs grandparents
4) comment j'aime l'internet
5) c'est importante de faire un rendevous avec mes amies
6) ce n'est pas necessaire que mes ideas est le meme de realite
7) J'aime des bottes
8) Il n'y a pas aussi des places de repos entre des villages en Montana
9) Je toujours aime le couleur brun
10) Je deteste des programme faux pour l'ordinature (nous avons achetes le programme Rosetta Stone en francais qui etait faux)

C'est quelques des chose qui j'ai apris en septembre.  Maintenant, j'ecrit une list des chose que je voudrais apprendre cette annee.

  • Share:

You Might Also Like

1 comments