Wreath making

By Leslie Parks - Saturday, December 10, 2011

We are getting ready for Christmas around here.  We have our fake tree up, the nativity, the advent calendar, and the mantel decorated.  Last year my neighbor invited me to make my own wreath.  I brought my own supplies last year - dried oranges and gold screen leaves.  This year I also brought my own supplies, gold wired ribbon, silvery leaves and gold sparkly pinecones.  I love it.  It's not quite tiddy but I love it.  The gal provides all the greens, the tools, some accents, and ribbons.  You can order a wreath from her for $25 or do it yourself for $15.  It was fun to go with a group of gals and do it together.  We ate cinnamon rolls and drank coffee and cider.  Perfect girls outing.

Je vais avec des autre femmes de faire un guirlande.  L'anne passe ma voisine m'invita de faire un vrai guirlande.  J'ai pris des orange sec et feuille d'or avec moi.  Cette annee je prends des ruban d'or, feuille d'argent et des cônes étincelant d'or.  La place a des formes pour la guirlande, les outils, et les fournitures pour les guirlande.  Nous buvons des cafe et mangeons des rouleaux de cannelle.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments