Time spent in the car each week

By Leslie Parks - Wednesday, January 18, 2012


I spend 360+ minutes a week in the car running kids around.  That is 6 hours driving.  I don't have a job.  That doesn't include time at each event that I'm waiting for the child.  That also doesn't include any errands such as grocery shopping.  It is only driving my children to their activities.  The cold, dark, rainy days are the worst.  I don't like driving in the dark when it's raining mostly because people aren't paying attention. 

Je passe plus de 360 minutes par semaine dans le voiture.  C'est plus que six heures.  Je n'ai pas un travailler.  Le temps que je passe dans le voiture est seulement conduire mes enfants en ses activities.  Ce n'est pas le temps que j'attend mes enfants et ce n'est pas le temps de faire des cours.  Je n'aime pas conduire en hiver au cause de le nuit et le pluie.  C'est l'autre persons qui ne fait pas attention.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments