Favorite Soccer Photos of Spring 2010

By Leslie Parks - Monday, May 17, 2010

These are my favorite photos of this last season.  Even though soccer officially ended Saturday we are still in the middle of soccer with end of season parties.  Job's was Saturday night and coincided with Isaac's 12th birthday.  Isaac's is Monday and Lona's is in a couple of weeks.  I again took photos and put them to DVD with music.  Isaac's team had 13 kids, Job's team had 11 kids and Lona's team had 9 kids.  I'm almost done but had to share some photos.

Voici mes photos preferee de la saison du football.  Le footfall termine samedi mais il y a deja des choses de faire.  Le fete pour l'equip de Job etait samedi soir a le meme temp du fete pour l'anniversaire d'Isaac.  Le fete pour l'equip de Isaac est lundi soir et pour Lona, c'est dans deux semaine.  Je pris des photos pour chaque equip et je fais un presetation avec des photos et des musique.  L'equip d'Isaac avait 13 jouer, Job avait 11 jouer, et Lona avait 9 jouer.  J'ai presque fini avec les presentation d'Isaac et il faut que je commence avec le presentation pour Lona.  Je veux partager ces photos.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments