Take advantage

By Leslie Parks - Monday, February 22, 2010

It has been wonderfully sunny here. I feel like spring.  I want to wear pinks and greens, light airy colors.  I want to shed my sweaters and dark browns and blacks.  The sun pulls me outside and school is getting harder.  It is February but I've noticed Tulips being sold at the grocery stores and there are buds on our fruit trees.  Last week we decided to go to the BP park to meet John for lunch.  This is great in two ways. First, it is a great motivator to get our school done and second it is our private little park.  You see you need an access card to get into the park because it is for BP employees.  Not too many employees homeschool their children or use the park.  We roam all over.  I took this opportunity to take photos and learn about light.  The kids took the opportunity to use the playground equipment and climb trees.  Skagit just plain loved all the branches on the ground.  I'm looking to having the temperature actually match the sunniness. 

Le derniere semaine fais beau.  Nous voyons le soliel tousjours.  Je suis pret pour le primptemps.  Le feuilles sont arrivent sur les arbes mais c'est juste fevrier.  Ce n'est pas le temps mais pour mois c'est bon.  J'aime le soliel et maintent je voudrais habiller dans les couleurs rose et verte et blanc.  Je voudrais metre mes pullovers et habillier noir dans les tirriors.  Oui, je suis pret pour le printemps.  Jeudi, nous avons decider d'aller au parc d'avoir un repas avec John.  Les enfant aiment de jouer et je prends le temps de prendre des photos. Les enfants aiment de montrer les arbes.  Nous avons un petit arbe qu'ils ont montrer mais pas comme le parc.  Skagit aime de manger les branches.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments